Fame!

Fick vara med i Norran (lokaltidningen) pga mitt WH-spelande. De besökte föreningen där jag spelar och ville prata om roll och brädspel för en serie de gör om vad folk pysslar med på kvällarna. Så jag blev intervjuad och sen tog de en del bilder från en "match" jag och en polare ställt upp. Rätt kul att se hur andra uppfattar hobbyn iom att jag själv är lite insnöad efter alltför många år som inblandad.

Ska efter önskemål försöka lära mig använda nåt program så jag kan göra kartor till battle reports. Mer om det senare.

Kommentarer
Postat av: Jim

Du kan få möta min necron arme nån dag. Jävlar så tråkiga armeer man måste göra-

2010-08-06 @ 19:39:25
URL: http://tzanek.blogg.se/
Postat av: Wågis

Su bara svamlar, går att ha roligt med Necrons också.

2010-08-07 @ 10:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0